Vrijdag 19 juli

Vandaag zijn we weer vroeg wakker, wel al wat later maar nog steeds aan de vroege kant. Om 06.30 zitten we op het pooldeck aan het ontbijt. De actieve golfers zijn al een balletje aan het slaan.
Julia maakt roerei met spek voor ons.



Na het ontbijt draai ik een wasje en ruim ik de ontbijtspullen op. Daarna zijn we naar Posner Park gereden om even bij de Target rond te snuffelen. Tussen 09.00 en 09.30 kwam Steve even langs van het management om de BBQ te komen brengen. Dus na de target gelijk weer naar “huis” gereden om Steve te ontvangen. Na een halfuurtje gezellig gekletst te hebben met Steve en de BBQ geïnstalleerd te hebben rijden we de pad weer af. Op weg naar de outlets op vine. We willen er op tijd zijn om de ergste drukte voor te zijn. Dit lukt ons aardig we zijn er rond 10.15 en als we de winkel van Tommy H binnenstappen zijn we bijna de enige. Julia en ik vullen samen een tas en gaan passen. Hmm alles is leuk, naja het is vakantie op naar de kassa! Daar staat een hele aardige jongeman. Hij vroeg of ik een coupon had, ja die had ik... zucht thuis. Gister gekregen bij de andere Tommy H. Hij zei geeft niets komt goed. Dus hij alles aanslaan, prijs viel mee. En pats, daar ging nog ruim 100$ extra er vanaf. Thanks Mate! Dus met een goed gevulde tas liepen wij triomfantelijk naar buiten, in Nederland krijg je dit in je stoutste dromen nog niet voor elkaar! We lopen nog wat winkels in en uit, en we moeten toegeven we hebben het best wel warm... op een gegeven moment loop ik ook nog een winkel binnen en loop ik tegen onwijs leuke schoenen aan. En een laatste paar precies in mijn maat, er stond nog net niet Iris opgeschreven, passen en tsja verkocht... en het was echt korting op korting op korting... dus een koopje voor normaal buiten mijn bereik gevoel schoenen.


Dus met nog meer triomf besloten we deze shopdag maar af te sluiten.
We hadden inmiddels wel wat trek gekregen, dus de aankopen in de auto gezet en besloten terug te gaan rijden richting de villa. Onderweg kwamen we een olive garden tegen, hier waren we nog nooit geweest en Julia houd onwijs van Italiaans eten.(ik totaal niet!!) dus ik de parking opgereden om lekker met Juul te gaan lunchen. Julia had de pasta carbonara me garnalen en kip, En ik de lasagne. Ik heb de helft op. Hèt was niet vies, maar ik eet lieve gewoon Hollandse pot dan 😂.
Na het eten zijn we naar huis gereden, lekker de zwemspullen aangetrokken en het zwembad ingedoken voor een tijdje. Het begon op een gegeven moment erg donker te worden, het teken om het zwembad maar uit te komen. We hebben ons omgekleed en zijn lekker naar de Twistee treat gereden om een ijsje te halen. Net als we door de drive true komen barst het los, regen onweer. Naja dan het dak er maar op, muziekje op en naar huis. Thuis aangekomen ploffen we op de bank, ik lees wat en zie ineens dat er een in slaap is gevallen. Die laat ik maar lekker liggen, we slaan het avondeten maar over. Honger had ik toch nog niet na de lunch en het kiddy size ijsje wat in Nederland gewoon medium is!
Ik ruim de inmiddels droge was op, en ga nog even douche en kruip rond een uur of tien Mn bedje in. Niet veel later volgt Julia ook. Van de bank naar bed. Morgen er weer op tijd uit Discovery  cove staat op de planning!

Tot de volgende keer!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zaterdag 20 juli Discovery Cove

dinsdag 23 juli

Wel, niet, wel, niet? That’s the question