Vrijdag 26 juli Wild Drive Apopka en Mount Dora


Donderdag 25 juli hebben we een heerlijke dag aan het zwembad gehad. Daarom geen blog van die dag.

Vrijdag 26 juli zijn we vroeg op, we hoeven nog steeds geen wekker te zetten. We hebben bedacht de Wild drive van Lake Apopka te gaan rijden. We genieten eerst van een heerlijk ontbijtje buiten in het ochtendzonnetje. Vervolgens pakken we de koeltas in met drinken en wat lekkers voor onderweg. We rijden er op ons gemakje naar toe, de temperatuur loopt al behoorlijk op, rond half tien zijn we bij de ingang. Het is niet druk, en we doen de kap van de auto naar beneden. Ik rijd het eerste stukje het park in en zie gelijk al een gator liggen. Julia begint met foto's maken. 


Vervolgens raken we even aan de praat met een Engelsman die hier is komen wonen, hij geeft aan dat we genoeg Gators tegen zullen komen vandaag. We zijn erg benieuwd, hij en nog vele andere zijn jaloers op ons, dat wij met de kap open kunnen rijden, we krijgen onderweg vaak complimenten, erg leuk! Maar helaas moeten we de auto volgende week weer inleveren. Na het gesprekje met de Engelsman vraag ik aan Juul of zij het misschien niet leuk vindt om te rijden. Eigenlijk mag ze hier niet rijden, maar ik zie geen gevaar daar;) dus we wisselen lekker en ik kan eens mooi om me heen kijken en me laten rijden!



Na een paar uurtjes rijden we het park uit en besluiten we om door te rijden naar Mt. Dora. Vervolgens hebben we daar een paar rondjes gereden. Op een gegeven moment begon de lucht aardig dicht te trekken, en besloten we om maar weer richting Davenport te gaan rijden. 

Toen we bij de villa waren aangekomen is ieder maar zijn eigen ding gaan doen. Ik ging lekker lezen en Julia ging de foto's en filmpjes op de laptop zetten.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Zaterdag 20 juli Discovery Cove

dinsdag 23 juli

Wel, niet, wel, niet? That’s the question