Maandag 22 juli


We hebben heerlijk geslapen na een gezellige avond bij de Biegjes. Maar toch zijn we weer bijtijds wakker, dit geeft niets. We besluiten toch nog even naar de Outlet te gaan op Vine. Eerst ontbijten we weer heerlijk op het pooldeck, en om 8u stappen we in de auto.
Eerst langs de WaWa tanken en pinnen, en dan door naar de outlet. Wat is het toch een lachertje voor 30/40 dollar een volle tank..
Rond tien voor 9 parkeren we bij de outlet, en om 9 uur stappen we de Nike store binnen. Helaas niets voor ons. Daarna naar Tommy, hier slagen we weer goed en omdat we meer dan 5 artikelen hebben gaat er 25% extra vanaf. We scoren voor ons zelf maar ook voor anderen. Daarna naar Ralph Lauren, daar komen we ook weer met tasjes naar buiten. Als laatste gaan we naar Samsonite, daar koop ik een nieuwe koffer, omdat mijn andere kapot is gegaan. Ik heb altijd gezegd dat ik niet met een koffer door de outlet ga lopen.... Oeps nu was ik het ook.. Want alle tasjes verdwenen er in.. Oké we liepen wel direct door naar de auto;) Dit maakte het wel een beetje goed.



 Even nog een flesje drinken halen en door naar de volgende bestemming. Een motorzaak voor Julia.
De navigatie word ingesteld en het is ongeveer een halfuurtje rijden vanaf de outlet. We rijden er op ons gemakje naar toe, Julia slaagt voor een jas en handschoenen. Die komen van pas voor zaterdag, daarna rijden we weer richting de villa.
 Ik maak snel een makkelijke lunch klaar, roerei met spek en draai een wasje. Het is erg mooi weer, en we besluiten lekker in het zwembad wat tijd door te brengen. We dobberen wat op het luchtbed, en ik lees lekker verder in mijn boek. Op een gegeven moment staat er een familie kraanvogels bij onze deur. Ik geef ze wat brood wat over is, en ze vinden het volgens mij best gezellig.


Rond een uur of zes vinden we het mooi geweest, we gaan douche en rijden dan naar de 192. We willen bij Bahama Breeze eten. We parkeren de auto en zien dat er genoeg plek is op het terras, fijn! Ik vind het toch altijd zo koud in de restaurants met die airco! We gaan naar binnen en we mogen inderdaad heerlijk op het terras zitten. We bestellen een voorgerecht om te delen, en twee hoofdgerechten die we ook delen. Het smaakt echt super! Hier gaan we zeker nog naar toe terug.




Na het eten rijden we nog even naar de target die er achter zit. Wat een mooie grote is dit zeg! Daarna gaan we terug naar de villa, ineens word ik heel moe dus tijd om lekker naar bed te gaan. 
Morgen gaan we richting Apopka naar Kings landing om te kanoën.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Zaterdag 20 juli Discovery Cove

dinsdag 23 juli

Wel, niet, wel, niet? That’s the question