De eerste vakantie dag

Wat leuk dat er zoveel word meegelezen! Dank daarvoor en de leuke privé berichtjes en fb berichtjes. Is leuk wakker worden!
Waar ik gister bang voor was gebeurde, ik kon de slaap niet vatten. Over mijn vermoeidheid heen.. om half zeven was ik er klaar mee en heb ik lekker met mam op de whatsapp en FaceTime gezeten. Zoals sommige wel weten heb ik in januari een huisje gekocht, en vandaag kwamen ze mijn eettafel bezorgen, kon helaas net niet meer voordat we op vakantie gingen. Dus even met mam op de FaceTime om te spieken naar het resultaat.
Daarna had ik zoiets van hup bed uit en gaan genieten. We zijn onder de douche gesprongen hebben de koffers ingepakt, die van mij was een dingetje. Die is gister gecontroleerd door TSA en helaas hebben ze het slotje van TSA wat in Samsonite zit geforceerd of iets en eerst wilde mijn koffer niet meer open na gister nacht lang gepeuterd te hebben ging hij open, maar nu kan hij niet meer dicht... zucht! Maar het is met wat girlpower gelukt. De koffers hadden we beneden afgezet en we zijn naar Ihop gereden om lekker te ontbijten. Julia en ik kozen beiden voor French toast, en het smaakte heerlijk! Daar kunnen we wel een dagje op teren. Na het ontbijt zijn we naar de premium outlets gereden om te gaan kijken naar een nieuwe koffer, we kwamen met van allerlei terug bij de auto... maar geen nieuwe koffer.
Rond het middaguur zijn we weer richting het hotel gereden en hebben we de koffers ingeladen en zijn we richting de villa gereden. We genieten echt van de mustang, heerlijk met het dak open, muziekje op en gaan. Bij de villa aangekomen alles lekker uitgepakt koffers aan de kant. Nu is het vakantie! We kregen rond een uur of vier toch wel trek, we hadden immers alleen ontbeten. En we zijn toen naar de Cracker Barrel gereden en hebben een vroeg diner op. Het smaakte heerlijk, Julia had vis met Mac and cheese en ik had meatloaf met aardappelpuree en een maïskolf.

Daarna zijn we met volle buiken naar de Walmart en de Publix gereden om boodschappen te halen voor in de villa.
Nu zitten we lekker met onze voetjes in het zwembad, en moet ik toegeven dat ik vanavond op tijd op bed lig...

Wat we morgen gaan doen, staat nog niet vast. We staan op en zien wel hoe het weer is en waar we zin in hebben. Het is tenslotte vakantie!

Liefs Iris







Reacties

  1. Heel veel plezier daar samen maak er een fijne vakantie van wij lezen je verhalen wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor lekker genieten !!
    Echt een gave auto hebben jullie!
    Die koffer kun je claimen bij de airline, heb ik ook gedaan een paar jaar geleden en ik zou die €600 compensatie proberen!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na een stroef begin is het genieten begonnen! Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zaterdag 20 juli Discovery Cove

dinsdag 23 juli

Wel, niet, wel, niet? That’s the question